Veebipoe müügitingimused
Veebipoe hikaru.ee ja pood.hikaru.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hikaru OÜ (registrikood 16761250), asukohaga Luhaääre tee 4, Türisalu küla Harku vald Harjumaa 76706.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
- Läti pangamaksed: Revolut, Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
- Leedu pangamaksed: Swedbank, Šiauliu, SEB, Citadele, Luminor, Revolut
- Soome pangalingid: OP, Nordea, Ålandsbanken, Danske, Oma Säästopankki, S-Pankki, Säästopankki, Revolut
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Tellimuse täitmine ja kaebuste esitamine
Teie tellimus jõuab teieni 180 minuti jooksul pärast müüja kinnitust. Palun kontrollige hoolikalt, et tellitud tooted oleksid õiged.
Kui leiate, et tellimusel on vigu, puuduvad tooted või mõni toode on kahjustatud, teavitage meid sellest koheselt. Selliste toodete tarbimine ei ole lubatud ja need tuleb tagastada.
Kui mõni toode on puudulik või kahjustatud, püüame selle asendada või tagastame selle maksumuse.
Pärast toodete kättesaamist ei saa me vastu võtta hilinenud kaebusi ega kaebusi mittetäidetud tellimuste kohta.
Kui alustate toote tarbimist, loetakse see automaatselt tellimuse osaks ja peate selle eest tasuma.
Muud kaebused, näiteks topeltmakse või tellitud toodete mittejõudmine teieni, tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise hetkest aadressile info@hikaru.ee. Hilisemaid kaebusi ei saa arvesse võtta.
Müüja ei vastuta kahjude või muude tagajärgede eest, mis tulenevad valedest andmetest, mille olete esitanud tellimuse täitmisel ja kohaletoimetamisel.
Kui müüja rikub oma kohustusi, on teil õigus nõuda kohustuste täitmist, keelduda maksmisest, nõuda hüvitist, hinna alandamist või lepingust taganemist.
Kui kaebus puudutab kasutustingimuste rikkumist, on teil õigus kasutada ka seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Eestisse, Harjumaa piirkonnasse.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: kojuvedu või ise kaubale järele tulemise võimalus.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Tellitud kaubad tarnetakse üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 180 minuti jooksul alates tellimusejõustumisest või ostja poolt valitud kellaajaks.
Taganemisõigus
Toodete iseloomu tõttu puudub kliendil õigus pärast tellimuse esitamist tellimus tühistada (lepingust taganeda). Klient nõustub, et tooted on toidud ja joogid, mis riknevad või mille säilivusaeg möödub kiiresti, ja seetõttu ei ole tellimusest loobumine võimalik.
Vastavalt võlaõigusseadusele (§ 47 lg 3 p 4 ja 5) ei kohaldata taganemisõigust lepingule:
- mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;
- mille esemeks on sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe tunni jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@hikaru.ee või helistada telefonil: +372 5659 899.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hikaru.ee või helistada telefonil: +372 5659 899.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.